Hvordan får jeg nye kunder?

/
I denne blog får du 5 gode råd til hvordan du kontakter nye kunder uden kold kanvas, og, ikke mindst, til hvordan du får maksimal værdi for din indsats.

Innovationens 4 faser

/
Kom igang med at innovere, ved at gennemgå innovationens 4 faser. Og husk – det er ikke nok at idéudvikle, idéen bliver først til innovation, når den skaber værdi for virksomheden.

Innovative teams

/
I denne blog tager vi fat på sammensætningen og ledelsens betydning for et innovativt team. Vi er alle nødt til at tænke i nye baner for at kunne klare os i en omverden der buldrer derudaf, men du skal ikke blive afskrækket af begrebet innovation.

Din første bestyrelse

/
Overvejer du at etablere din første bestyrelse? Få her 3 gode råd, der kan give dig værdi i din videre færden med din nye bestyrelse. Du kan både høre vores videoblog eller læse vores skriftlige blog.

Værdikæde eksempel

/
I denne blog får du et konkret værdikæde eksempel med Køkkenfanatikeren ApS. Det er en opdigtet ejerledet produktionsvirksomhed. Virksomheden er repræsentativ for en stor gruppe danske virksomheder.

Modstand mod forandring

/
Hastig udvikling og forandring er et vilkår i dag. Men forandringer er ikke bedre, end hvor effektivt de bliver implementeret i virksomheden.

Innovation? Hvornår skal det bruges..

/
Denne blog giver dig en god forståelse for begrebet, innovation, og giver dig tanker til at styrke udviklingen i din virksomhed. Vi ser på selve definitionen af innovation og hvornår innovative tanker giver værdi.

Forstå din kunde med Value Proposition Canvas

/
I denne blog hjælper Value Proposition Canvas dig til at forstå, hvorfor dine kunder køber af dig eller hvorfor de ikke gør! Du bliver her hjulpet videre, hvis du synes at det er svært at arbejde med begrebet værditilbud/Value Proposition.

Disruption – hot eller not?

/
Disruption handler om at gentænke eller omdefinere traditionelle branchers salgskanaler, markedsføring og/eller organisering. Den der disrupter skiller sig markant ud fra resten af branchen.

SMART mål - vejen til gode mål

/
SMART modellen er et effektivt værktøj, der sørger for, at du når dine mål. Bloggen hjælper dig i gang med at sætte mål. Når du når dine mål øger det motivationen og dine resultater!

Hemmeligheden bag et godt salgsteam

/
I denne blog får du 4 pointer til at opnå og styrke et effektivt salgsteam. Pointerne kan også bruges af dig, der leder andre teams end salgsteamet.

Værdikæde - find virksomhedens kernekompetencer

/
I denne blog har vi igen et teoretisk blik på at løfte salget! Du får her et værktøj til at markedsføre dig stærkere, og skille dig ud fra dine konkurrenter.

Løft dig over konkurrenterne

/
Vil du tage opmærksomheden fra dine nærmeste konkurrenter, og sælge mere? Dette blogindlæg giver dig et værktøj til, hvordan du kan slå konkurrenterne.

Value Proposition - et udtryk du SKAL kende

/
Value proposition er hot. I denne blog får du 4 pointer, der er helt nødvendige at huske, når du tænker levedygtighed og vækst med din virksomhed.

Strategiplanen

/
Har din virksomhed en strategiplan? Er den kendt – og vigtigere – bliver den fulgt af alle medarbejdere?