Få ordren i hus! Skab maksimal værdi for både dig og kunden på salgsmødet
Dette forløb klæder dig og dine sælgere på til at afholde udbytterige og effektive salgsmøder, der skaber værdi for kunden, og sikrer ordren.
Deltagerne får overskud, ro i maven og redskaber til at styre salgsmødet. Efter forløbet vil du opleve, at du når dine mål på salgsmødet.
Praktisk
Salgsafdelinger i ejerledede virksomheder, 2-7 sælgere
Skræddersyet forløb, med indledende møde, en workshop inkl. rapport, og opfølgende sparring.
Kr. 14.875,- eksklusiv moms og kørsel
Anna Hejlsberg
(klik for at se LinkedIn profil)
Forløbet giver dig kompetencerne og det mentale overskud. Du lærer at spørge ind til kundens behov, og til det ønske der gemmer sig bag behovet. Du lærer at vende situationen, og få kunden til at efterspørge dit produkt. Du får teknikker til at takle de indvendinger, der stort set altid kommer, og du lærer at bede om ordren – og at lukke den.
Vil du vide mere om at bede om ordren, kan du også læse vores blog “vind ordren – ved at bede om den”.
Forløbet er 100% tilpasset din virksomhed. Det gør forløbet effektivt, og giver dig maksimal værdi for din investering.
Få 5 gode råd til salgsmødet nederst på siden.
Mangler du stadig at få salgsmødet i hus? Lær mere om vores forløb opsøgende salg.
Et skræddersyet forløb med fokus på at være værdiskabende på salgsmødet
Lad os hjælpe dig!
SalesBoost tilbyder et forløb, som er skræddersyet til din virksomhed. Forløbet afvikles som en workshop, og består af:
1. Møde med dig/virksomheden (2 timer), hvor der er fokus på behovsanalyse og forventningsafstemning, med udgangspunkt i disse spørgsmål:
- Hvordan skaber virksomheden værdi for kunden?
- Hvem er jeres målgruppe?
- Hvordan arbejder I med salg idag?
- En præsentation af deltagerne
Det videre forløb aftales.
2. Salgsworkshop (4 timer):
På workshoppen arbejder vi med
- salgsmødets struktur
- dagsorden som styringsværktøj
- optimal forbederelse
- salgspitch
- afdæk kundens behov – og ønsket bag behovet
- spørgeteknik
- indvendingsbehandling
- at lukke ordren
- at lægge kimen til næste salg.
Der bliver god mulighed for dialog og salgstræning undervejs.
3. Opfølgningssparring med deltagerne (ialt 2 timer):
1-1 sparring med hver deltager, for at finpudse teknikken og sikre forankring.
.
Hvad får du ud af forløbet?
Flere ordrer og loyale kunder!
Du får en værktøjskasse som indeholder alt hvad du skal bruge til at afholde og styre det værdiskabende kundemøde
- Viden
- Teknikker
- Struktur
Sammen skaber vi synlige resultater.
Kontakt SalesBoost. Få personlig og tilpasset rådgivning, som har dig og din virksomhed i fokus – og oplev forskellen. Tag kontakt til Anna Hejlsberg, SalesBoost på 41415049 eller mail til amh@salesboost.dk nu for at høre mere.
Alternativt kan du bruge kontaktformularen i højre side, så kontakter vi dig.
5 råd til salgsmødet
Her får du 5 gode basis råd til et godt salgsmøde:
- Sæt dig altid et mål – hvad vil du opnå med mødet?
- Forstå kundens behov, og det ønske der ligger bag behovet
- Brug forskellige spørgsmålstyper i de forskellige faser af salget
- Lyt mere, og snak mindre
- Spørg efter ordren.
Læs også vores blog omhandlende råd nr. 5 “Vind ordren – gennem spørgsmål” og få andre råd her “Salgstips”.
Vidste du i øvrigt, at du oftest skal bede flere gange om ordren, før du får den?