Har du din kundes fulde opmærksomhed? Hvis ikke, skal du måske være bedre til at tydeliggøre den værdi som dit produkt eller din ydelse skaber for kunden.

I en verden med benhård konkurrence, er det vigtigere end nogensinde, at fange din kundes interesse med det samme. Og det gør du allerbedst ved at fokusere på udbytte, frem for produktegenskaber. Det lyder næsten banalt, men i praksis er det svært, fordi vi så gerne vil fortælle om vores produkter og ydelser.

Du ved at dit produkt kan skabe værdi for kunden, men ved kunden det? Det kan du sikre dig ved at deltage på denne korte workshop.

Praktisk

Salgsafdelinger i ejerledede virksomheder

Gennemarbejdet workshopforløb, med alle steps i brugen af EFU-modellen, inkl. skriftlig opsamling og opfølgningssamtale

Kr. 7.500,- eksklusiv moms (2-6 personer)

Facilitator af workshoppen:

Anna Hejlsberg 

(klik for at se LinkedIn profil)

En workshop med fokus på kundens udbytte

Pakken indeholder:

  • Indledende møde
  • 3 timers workshop
  • Kompetenceløftende redskaber
  • Praktiske øvelser
  • Skriftligt kompendium med væsentlige pointer fra dagen
  • Opfølgningssamtale


.

Fasthold kunden gennem fokus på den værdi du skaber

Sælgere er ofte forankret i hvad deres produkt kan. Og det er selvfølgeligt helt naturligt. Men kunden er interesseret i hvad han/hun får ud af det – hvilken værdi produktet skaber. Hvis du kan tydeliggøre udbyttet, så er der med garanti opmærksomhed fra kundens side, og langt større sandsynlighed for at du kan lukke ordren.

Det er ikke kun i samtalen med kunden, at du har brug for at tydeliggøre værdien af dit produkt eller ydelse. Forestil dig, at du mingler med dit netværk, og bliver spurgt til hvad du laver – hvad svarer du? Vil du fokusere på dit tekniske kunnen først eller vil du fokusere på udbyttet? Et teknisk svar kunne være: “Jeg producerer/sælger ABS bremser” mens et udbytterigt svar i stedet kunne være: “Jeg redder menneskers liv”. Hvilket svar får din tilhører op ad stolen?

EFU modellen et fantastisk stærkt værktøj at bruge, når du skal oversætte produktegenskaber til udbytte for kunden; super enkelt, super nemt at arbejde med, og skaber super gode resultater. Derfor tager vi udgangspunkt i EFU-modellen på denne workshop.

Læs i øvrigt vores blogindlæg om EFU-modellen eller se nedenstående video hvis du vil vide mere.

Hvordan gør Anna en forskel

Anna har afholdt talrige salgsworkshops og kurser. Hun har et indgående kendskab til salg, og sparrer hver dag med sælgere og ledere, både som rådgiver og i adskillige bestyrelser.

Anna kender de udfordringer, og ikke mindst de muligheder, som sælgere typisk møder i hverdagen. Hun er på samme tid autentisk og resultatorienteret. Hun kobler sin store viden og erfaring med sin empati og intuition. Hun er en sparringspartner du kan regne med! Læs mere om Anna på LinkedIn og på annahejlsberg.dk.

Få en gennemarbejdet workshop – og oplev forskellen. Tag kontakt til Anna Hejlsberg, SalesBoost på 41415049 eller mail til amh@salesboost.dk / brug nedenstående formular nu for at høre mere.

.

Navn*
Evt. virksomheds navn
E-mail*
Tlf. nummer*

Vælg forløb

Din besked