Styrk det opsøgende salg i din virksomhed med dette forløb – og få flere kunder

Den første kontakt på telefonen, eller til et netværksmøde, er den vigtigste – det er her det første møde kommer i kalenderen og en ny kunde skabes. Bliv klædt på til samtalen igennem dette forløb.

Et forløb i opsøgende salg klæder dig og dit team på til den opsøgende samtale. Du får en salgspitch der virker, viden om samtalens opbygning, teknikker til at fange kundens interesse og imødekomme indvendinger, og ikke mindst selvtillid og lyst til at ringe ud. Og i sidste ende flere møder i kalenderen.

Vi tager udgangspunkt i din virksomhed.

Praktisk

Salgsafdelinger i ejerledede virksomheder, 2-7 personer

Skræddersyet forløb, med alle steps i det opsøgende salg, inkl. workshop, ringeseance og opfølgning

Kr. 22.750,- eksklusiv moms og kørsel

Anna Hejlsberg 

(klik for at se LinkedIn profil)

.

Telefonsalg er ikke dødt, det skal bare opdateres. Der er mange situationer hvor det eneste rigtige er at gribe telefonen:

  • Når du skal booke nye møder med tidligere kunder
  • Opfølgning på tilbud, et afsluttet salg, eller den klassiske ”ring igen om 3 måneder”
  • Når nogen viser interesse for din virksomhed. Det kan eksempelvis være nye abonnenter på nyhedsbrevet
  • Opfølgning på kundeklager
  • Canvas salg – almindeligt telefonsalg (læs her 5 gode råd til telefonsalget).

Et skræddersyet kursus med fokus på at booke møder

Lad os hjælpe dig!

SalesBoost tilbyder et forløb, som er skræddersyet til din virksomhed. Forløbet er som følger

1. Dag 1 (4 timer) med udgangspunkt i disse emner:

Her er der fokus på hvad der går forud for det opsøgende salg. Det forudgående arbejde er en forudsætning for at lykkes med det opsøgende salg.

2. Dag 2 (4 timer) – det opsøgende salg

  • din personlige salgspitch
  • den opsøgende salgssamtale
  • den opsøgende salgssamtale i praksis – du ringer ud mens vores rådgiver Anna lytter med og giver gode råd

Her er der fokus på det opsøgende salg in action. Her kommer alt fra dag 1 i brug, så du bliver knivskarp og får en tryg følelse i salget.

3. Dag 3 (3 timer):

  • Opfølgning
  • Finpudsning af teknikker
  • Den opsøgende salgssamtale i praksis igen – du ringer ud mens vores rådgiver Anna lytter med og giver gode råd

Her er der fokus på evaluerering og finpudsning. Det er her de sidste ting falder på plads, så du er klar til at tackle enhver situation i det opsøgende salg. Opfølgning og finpudsning giver tryghed.

Rapport

Afslutningsvis laves en rapport over forløbet som er præcis tilpasset til dig og din virksomhed. Det kan være afgørende med en rapport, som nye salgsmedarbejdere i virksomheden kan sættes ind i for at have det rigtige udgangspunkt til det opsøgende salg.


.

Hvad får du ud af et salgsforløb i opsøgende salg?

Flere kunder!

Du får en værktøjskasse som indeholder alt hvad du skal bruge i det opsøgende salg, og sikrer ro i maven inden opkaldet

  • Viden
  • Teknikker
  • Selvtillid
  • Struktur i det opsøgende salg.

Sammen skaber vi synlige resultater.

Kontakt SalesBoost. Få personlig og tilpasset rådgivning, som har dig og din virksomhed i fokus – og oplev forskellen. Tag kontakt til Anna Hejlsberg, SalesBoost på 41415049 eller mail til amh@salesboost.dk nu for at høre mere.

Du kan også bruge kontaktformularen i højre side, så kontakter vi dig.