Få en salgspitch der kan ses på bundlinjen!
På dette forløb får du en skræddersyet salgspitch, der sikrer din videre dialog med kunden – og baner vejen for nye kunder og større omsætning.
Praktisk
Salgsafdelinger i ejerledede virksomheder, 2-7 sælgere
Skræddersyet forløb, med indledende møde med forventningsafstemning, en salgspitchworkshop inkl. rapport, og et opfølgningsmøde
Kr. 14.875,- eksklusiv moms og kørsel
Anna Hejlsberg
(klik for at se LinkedIn profil)
Din salgspitch skal sidde lige i skabet. Du har nemlig kun ganske kort tid, omkring 30 sekunder, til at skabe interesse og vække dine tilhørers nysgerrighed. Herefter slipper de fleste opmærksomheden.
Begrebet salgspitch dækker over den korte tid, hvor du skal sige lige præcis nok til at skabe interesse og lyst til at høre mere. Det kan være i forbindelse med markedsføring, en telefonsamtale eller et kundemøde, foran investorer, til netværksarrangementer, eller til festen hvor din borddame/-herre spørger hvad du arbejder med.
Det gode salgspitch kommer af målrettet arbejde
Alle ønsker at kunne overbevise sine kommende kunder og målgrupper om, at det lige netop er deres virksomhed, kunden skal se nærmere på.
Det gode salgspitch er ikke magi – det er tværtimod resultatet af et målrettet arbejde. Et arbejde der starter med at beskrive hvordan virksomheden skaber værdi for kunden – i en enkelt sætning!
Et skræddersyet kursus med fokus på det perfekte salgspitch
Lad os hjælpe dig!
SalesBoost tilbyder et forløb, som er skræddersyet til din virksomhed. Forløbet afvikles som en workshop, og består af:
1. Møde med dig/virksomheden (2 timer), hvor der er fokus på behovsanalyse og forventningsafstemning, med udgangspunkt i disse spørgsmål:
- Hvordan skaber virksomheden værdi for kunden?
- Hvem er jeres målgruppe?
- En præsentation af deltagerne
Det videre forløb aftales.
2. Salgsworkshop (4 timer):
På workshoppen arbejder vi med
- virksomhedens value proposition
- salgspitchens opbygning
- målgrupper
- målgruppens behov – og ønsket bag behovet
- variationer og tilpasning af salgspitchen
- hvor, hvornår og hvordan bruger I salgspitchen.
Workshoppen er dialogbaseret.
3. Opfølgningsmøde-sparring med deltagerne (2 timer):
Opfølgning og sparring med deltagerne, for at sikre forankring.
.
Hvad får du ud af forløbet?
Nye kunder og flere ordrer!
Du får formuleret:
- Hvordan du hjælper din kunde
- Hvordan du skaber udbytte for din kunde, og opfylder hans ønske
Og så får du kogt det hele ned til en 30 sekunders pitch, der brager igennem kundens lydmur.
Vær overbevisende, professionel, ha’ 100% styr på dit budskab og få kunden til at efterspørge dit produkt!
Kontakt SalesBoost. Bestil et skræddersyet forløb, som har dig og din virksomhed i fokus – og oplev forskellen. Tag kontakt til Anna Hejlsberg, SalesBoost på 41415049 eller mail til amh@salesboost.dk nu for at høre mere.
Alternativt kan du bruge kontaktformularen i højre side, så kontakter vi dig.
Læs i øvrigt vores blogindlæg om at få det perfekte salgspitch, du får blandt andet 3 gode tips og en video til indholdet i din tale.