SalesBoost tilbyder gennemarbejdede salgsworkshops – dit udbytte er vores fokus
Vores salgsworkshops tager dig igennem et udvalgt område i salgets mange faser. Vi stræber efter at styrke Jeres salgsstil, øge motivationen og bidrage til både den personlige og virksomhedens udvikling. Vores workshops er udarbejdet til at give størst udbytte når det afholdes for en afdeling i virksomheden, som regel salgsafdelingen. Med i lyn-workshoppen er der altid indledende telefonmøde, selve workshoppen, skriftlig opsamling og en telefonisk opfølgningssamtale. Din tryghed er vigtig for os, og derfor er vi meget fokuseret på at følge op og forankre den nye viden i din virksomhed. Vi tilbyder 3-timers workshops til Jer, der arbejder, eller gerne vil igang med at arbejde, med salg. En lyn-workshop ved SalesBoost er ofte en øjenåbner og et energiboost for virksomheden. Vi gør teorien forståelig og håndterbar. Find den workshop der giver dig og dit team størst udbytte.
Vælg i mellem
3 GODE RÅD NÅR DU OVERVEJER AT SENDE DINE MEDARBEJDERE PÅ SALGSWORKSHOPS
40-20-40 reglen
Ofte er den primære fokus på selve kurset, men undersøgelser viser, at du på lang sigt får mest ud af din investering i uddannelse hvis du bruger
- 40% af ressourcerne på at forberede dine medarbejdere til kurset. Hvad ønsker de at få ud af uddannelsen. Hvorfor? Hvilke læringsmål har I? Hvordan forbereder de sig til kurset?
- 20% af ressourcerne på selve kurset
- 40% af ressourcerne på at sikre at den nye læring bliver til kompetencer der bruges i hverdagen, og at de nye kompetencer videregives til kollegerne (hvis relevant). Husk, at følge op på læringsmål
Uddannelse er en investering – ikke en udgift
Tænk ikke på uddannelse som en udgift, men som en investering. En udgift er en en-gangs ting, mens vi forventer at en investering tjener sig hjem. Du skal tænke ligesådan om uddannelse, og stille krav til – og følge op på – at den tjener sig hjem.
Følg op
Følg op efter kursets afslutning. Det er svært at ændre vaner, og når de første begejstring er dampet af, falder alt for mange kursister tilbage til de gamle vaner. Det er en ledelsesopgave at sikre, at det ikke sker – og sikre at investeringen bærer frugt.