I dag har kunden i den grad magten! Typisk er kunden mere end 70% undervejs i købsprocessen og dermed kunderejsen, før du kommer i dialog med dem.

Kunderejsen er også blevet mere kompliceret, især som følge af den teknologiske udvikling. De fleste kunder søger både online og offline undervejs i rejsen mod købet. Hertil kommer at de bliver bombarderet med informationer, så de er utålmodige og hurtigt videre. Og så er der lige det med at kunderne interesserer sig for forskellige typer af oplysninger, alt efter hvem de er, og hvor de er i processen. Kan du og din virksomhed følge med udviklingen?

Få styr på kunderejsen’s formål er at give dig et overblik over hvornår og hvordan du er i kontakt med kunden før, under og efter et salg. Hvert kontaktpunkt er vigtigt og giver dig mulighed for at påvirke kunden.

Det kan godt være at kunden har taget magten, og netop derfor ligger der en kæmpe værdi i at arbejde med kunderejsen. Forstår du hvordan, og hvilke informationer, kunden søger, får du ofte et stort forspring til dine konkurrenter.

Få styr på kunderejsen klæder dig og dit team på til at blive set og hørt tidligt i kundens rejse mod købet. Du øger sandsynligheden for at det er din virksomhed der kontaktes af kunden, og dermed øget salg. Ved at have fokus på, og forstå, den sidste del af kunderejsen, øger du også kundens loyalitet.

Tilmeld dig og dit team på Få styr på kunderejsen allerede i dag.

Praktisk

Salgs- og markedsføringsteams, 2-6 deltagere

Skræddersyet forløb, med indledende forventningsafstemning, en kunderejse workshop inkl. rapport, og et opfølningsmøde

Kr. 14.875,- eksklusiv moms og kørsel

Anna Hejlsberg 

(klik for at se LinkedIn profil)

Et skræddersyet forløb med fokus på kunderejsen, og på større kundeloyalitet

  1. Indledende møde (2 timer), hvor der er fokus på forventningsafstemning, med udgangspunkt i disse spørgsmål:
    • Hvem er virksomhedens kunder?
    • De vigtigste målgrupper
    • Hvad er jeres produkt, og hvilket behov løser det for kunden
    • Hvordan arbejder I med kunderejsen idag?
    • Målgruppe udvælges, og det videre forløb aftales.
  2. Få styr på kunderejsen workshop (4 timer)
    • Fokus på kundens handlinger før købet, under købet og efter købet
    • Kontaktpunkter/touchpoints sættes i system
    • Nye muligheder diskuteres
    • Fremtidig process fastlæggesFå styr på kunderejsen laves som en workshop, og alle værktøjer er visuelle og umiddelbare at arbejde med. Vi tager udgangspunkt i én målgruppe.
  3. Opfølgningssamtale
    • Opfølgningssamtale, for at sikre at kunderejsen implementeres og skaber værdi.

.

Hvorfor kunderejsen?

Flere henvendelser, mere loyale kunder og øget omsætning!

Du får visualiseret og tydeliggjort

  • din målgruppes vej til et køb
  • selve købet
  • håndtering og service af produktet og kunden efter købet.

Du får beskrevet kundens behov, hvordan de køber og hvad de lægger vægt på undervejs i købsprocessen, og hvornår og med hvilke budskaber du bedst fanger kundens opmærksomhed undervejs.

SalesBoost styrer dig og teamet gennem arbejdet med at få formuleret og visualiseret kunderejsen, og med at bringe de værdifulde erkendelser, og aha-oplevelser, der kommer undervejs i spil. Og så hjælper vi med at bruge kunderejsen aktivt, til at styrke virksomheden.

Vejen til en stærk kunderejse starter med et uforpligtende møde…

Kontakt Anna på 41415049 eller brug den nedenstående kontaktformular, så tager vi en uforpligtende snak.

    Navn*

    Evt. virksomheds navn

    E-mail*

    Tlf. nummer*

    Vælg forløb (efterlad tom, hvis du ikke henvender dig for et specifikt forløb)

    Din besked