Brug din tid på de kunder der har et reelt potentiale, og hvor du har en reel mulighed for at lukke ordren. Og glem de andre!

Kig din emneliste igennem. Vær ærlig overfor dig selv – hvem tror du på? Og hvem har du på fornemmelsen aldrig køber? Dem du ved aldrig kommer til købe hos dig skrotter du. Tryk på delete. Slet dem.

De emner du er i tvivl om, ringer du til. Og så spørger du om ordren.

Sig f.eks. “ nu har vi talt sammen flere gange, og er enige om at jeg kan hjælpe jer med xxx, og skabe xxx værdi for jer. Hvad skal der til for, at vi lukker aftalen nu?” Tag så en dyb indånding og vent på deres svar. LYT – både til det de siger, og til det de ikke siger. Køber de ikke, og har de ikke en helt igennem virkelig god forklaring på, hvorfor de fortsat vil vente lidt, så afslut samtalen høfligt. Måske med at I aftaler at de vender tilbage til dig, når de er klar til et samarbejde. Og glem dem så!

Står du overfor nye salgsmøder efter du har fået struktur på dine kunder? Læs om vores ydelse “luk ordren på salgmødet” her.

Glem ikke at rydde ud i kundeemner, det betaler sig!

SKAL VI HJÆLPE DIG med at rydde ud i kundeemner?

Har du brug for at blive mere effektiv i salget? Kunne du tænke dig mere tid til de kunder du tjener penge på? Lad os hjælpe dig.

Kontakt Anna direkte på 41415049. Du kan også udfylde den nedenstående kontaktformular, så tager vi en uforpligtende snak.

Held og lykke med salget.

Er du tidligere kunde hos SalesBoost ApS eller finder du vores blogs lærerige og interessante? Giv os gerne en anmeldelse på Google gennem dette link.

.

Boost dit salg

Navn*
Evt. virksomheds navn
E-mail*
Tlf. nummer*

Din besked