Styrk det opsøgende salg i din virksomhed med denne workshop – og få flere kunder

Den første kontakt på telefonen, eller til et netværksmøde, er den vigtigste – det er her det første møde kommer i kalenderen og en ny kunde skabes. Bliv klædt på til samtalen på denne workshop.

Workshoppen i opsøgende salg klæder dig på til den opsøgende samtale. Du får en salgspitch der virker, viden om samtalens opbygning, teknikker til at fange kundens interesse og imødekomme indvendinger, og ikke mindst selvtillid og lyst til at ringe ud. Og i sidste ende flere møder i kalenderen.

Vi tager udgangspunkt i din virksomhed.

Praktisk

Salgsafdelinger i ejerledede virksomheder, 2-6 sælgere

Skræddersyet forløb, med indledende møde, en workshop inkl. rapport, og en ringeseance.

Kr. 11.750,- eksklusiv moms.

Anna Hejlsberg 

(klik for at se LinkedIn profil)

.

Telefonsalg er ikke dødt, det skal bare opdateres. Der er mange situationer hvor det eneste rigtige er at gribe telefonen:

  • Når du skal booke nye møder med tidligere kunder
  • Opfølgning på tilbud, et afsluttet salg, eller den klassiske ”ring igen om 3 måneder”
  • Når nogen viser interesse for din virksomhed. Det kan eksempelvis være nye abonnenter på nyhedsbrevet
  • Opfølgning på kundeklager
  • Canvas salg – almindeligt telefonsalg (læs gode råd til telefonsalget her).

Et skræddersyet kursus med fokus på at booke møder

Lad os hjælpe dig!

SalesBoost tilbyder en workshop, som er skræddersyet til din virksomhed. Forløbet er som følger

1. Møde med dig/virksomheden (2 timer), hvor der er fokus på behovsanalyse og forventningsafstemning, med udgangspunkt i disse spørgsmål:

  • Hvordan skaber virksomheden værdi for kunden?
  • Hvad lykkes I bedst med?
  • Hvad er jeres unikhed?
  • En præsentation af deltagerne, og jeres indgang til salget

Det videre forløb aftales, herunder målgruppen.

2. Salgsworkshop (4 timer):

  • Vi arbejder med hver deltagers personlige salgspitch, til den sidder lige i skabet
  • Gennemgang af selve samtaleforløbet, og udarbejdelse af ringemanuskript
  • Teknikker til telefonsalget, herunder hvordan man slipper forbi gatekeeperen, spørgeteknik, indvendingsbehandling, at lukke ordren
  • Do’s and don’ts
  • Vi får vendt modvilje til lyst til at ringe ud
  • Dagens resultat samles i en rapport

3. Opfølgning hvor der ringes ud (3 timer):

SalesBoosts rådgiver, Anna, sidder med, og giver gode råd, når de første opkald tages. Vi evaluerer og finpudser opkaldene.

Hvad får du ud af kurset i opsøgende salg?

Flere kunder!

Du får en værktøjskasse som indeholder alt hvad du skal bruge i det opsøgende salg, og sikrer ro i maven inden opkaldet

  • Viden
  • Teknikker
  • Selvtillid
  • Struktur i det opsøgende salg.

Sammen skaber vi synlige resultater.

Kontakt SalesBoost. Få personlig og tilpasset rådgivning, som har dig og din virksomhed i fokus – og oplev forskellen. Tag kontakt til Anna Hejlsberg, SalesBoost på 41415049 eller mail til amh@salesboost.dk nu for at høre mere.

Du kan også bruge kontaktformularen i højre side, så kontakter vi dig.