Ligeså vel som man går til fodboldtræning, hvis man spiller fodbold, går man selvfølgelig til salgstræning, hvis man arbejder med salg.

Vi tilbyder salgskurser til alle, som arbejder, eller gerne vil igang med at arbejde, med salg. Vi tilbyder både åbne salgskurser samt salgskurser og workshops i din virksomhed. Dit udbytte er vores fokus. Derfor er du sikker på, at få netop det kursus, eller det forløb, der giver dig størst udbytte. Du er også sikker på et opfølgningsforløb, der forankrer din nye adfærd og viden.

De fleste kurser/workshops er henvendt til en eller flere afdelinger og afholdes derfor i virksomheden. Vi kan dog også afholde kurset i vore lokaler i Hadsten.

Salgskurser

SalesBoost tilbyder skræddersyede salgskurser

Et salgskursus tager dig igennem salgets faser, styrker din personlige salgsstil, øger din motivation og bidrager til din personlige og virksomhedens udvikling. Vi tilpasser altid indholdet, så det passer til netop dit/virksomhedens og sælgernes behov, problemstilling og ønsker.

Forventningsafstemning og opfølgning er en selvfølge

Forud for alle salgskurser, laver vi en forventningsafstemning. Det sikrer dig, at forløbet, giver det største udbytte. Med afsæt i dine behov, får du også indflydelse på indholdet af forløbet og større udbytte.

Alle kurser har et opfølgningsforløb, der er med til at forankre den nye adfærd og viden.

Vælg i mellem

.

3 GODE RÅD NÅR DU OVERVEJER AT SENDE DINE MEDARBEJDERE PÅ SALGSKURSUS

unspecified-1

40-20-40 reglen

Ofte er den primære fokus på selve kurset, men undersøgelser viser, at du på lang sigt får mest ud af din investering i uddannelse hvis du bruger

  • 40% af ressourcerne på at forberede dine medarbejdere til kurset. Hvad ønsker de at få ud af uddannelsen. Hvorfor? Hvilke læringsmål har I? Hvordan forbereder de sig til kurset?
  • 20% af ressourcerne på selve kurset
  • 40% af ressourcerne på at sikre at den nye læring bliver til kompetencer der bruges i hverdagen, og at de nye kompetencer videregives til kollegerne (hvis relevant). Husk, at følge op på læringsmål

Uddannelse er en investering – ikke en udgift

Tænk ikke på uddannelse som en udgift, men som en investering. En udgift er en en-gangs ting, mens vi forventer at en investering tjener sig hjem. Du skal tænke ligesådan om uddannelse, og stille krav til – og følge op på – at den tjener sig hjem.

Følg op

Følg op efter kursets afslutning. Det er svært at ændre vaner, og når de første begejstring er dampet af, falder alt for mange kursister tilbage til de gamle vaner. Det er en ledelsesopgave at sikre, at det ikke sker – og sikre at investeringen bærer frugt.

Boost dit salg

Navn*
Evt. virksomheds navn
E-mail*
Tlf. nummer*

Din besked