Gør kundeklager til en god forretning

/
Du har ikke leveret den oplevelse, som kunden havde forventet. Hvad er konsekvensen? Få her 5 gode råd til at vende en negativ oplevelse.

Nå dine omsætningsmål - med pipeline styring

/
Vil du gerne kende din omsætning 3-6 måneder frem og vide hvornår du skal sætte ind? Tag styringen på din omsætning - med pipeline styring.

Styrk din kunderelation - og spar tid

/
Kan jeg styrke relationen til mine kunder - store som små - og samtidig spare tid? Ja, det kan du. Læs med her.

Få større effekt af dit salgsarbejde - med et CRM system

/
Spar tid og bevar overblikket. I denne blog får du gode råd til at sætte dine kunder og kundeemner i system.

Vind kundens opmærksomhed - og vind ordren

/
I denne blog bliver du klogere på vores - altså os sælgeres - rolle i et marked, hvor kunden som udgangspunkt “kan selv”. Og om hvordan vi kan påvirke kunden undervejs i købsprocessen.

Den største hemmelighed til at vinde ordrer

/
Manglende opfølgning er den allerstørste årsag til tabte ordrer. Det betyder, at du kan vinde ordrer - ved at følge ordren helt i hus.

Vind ordrer - ved at rydde ud i kundeemner

/
Brug din tid på de kunder der har et reelt potentiale, og hvor du har en reel mulighed for at lukke ordren. Og glem de andre!

Markedsundersøgelse - skaber værdi!

/
I denne blog får du svar på, hvorfor en markedsundersøgelse skaber så stor værdi for din virksomhed.

Kom godt igang med 2017

/
I denne nytårsblog får du 4 råd, der hjælper din forretningsmæssige succes godt på vej i det nye år.